poniedziałek, 20 stycznia 2014

006. O nie !

* Franceska * 


W domu Violetty 

Hmm.. Bardzo szkoda mi jest Marco. Nie potrzebnie tu przyszłam. Powinnam zostać z nim. No ale już trudno skoro już tu jestem, to nie będę się wracała do domu. A z resztą jest już ciemno a ja boję się chodzić takimi ciemnymi, cichymi, niepozornymi uliczkami. Siedziałyśmy właśnie z dziewczynami na łóżku Violetty i opowiadałyśmy sobie straszne historie.
- No a więc :

Matka na urodziny córki kupiła róże.Ona ją ususzyła i powiesiła nad łóżkiem.W nocy o 24:00 wyszła z niej ręka i ucieła głowę.Na urodziny drugiej córki mama także kupiła jej różę.Ona także ją ususzyła i powiesiła nad łóżkiem.O 24:00 wyszła z niej ręka i ucieła dziewczynie głowę.Na urodziny trzeciej córki także kupiła Dziewczyna zrobiła to samo co jej siostry.Z matką czekały do 24:00.Ręka wyszła a one ją ucieły.Następnego dnia poszły do kwiaciarni a facet który sprzedawał kwiaty nie miał ręki..........
- Pff.. To wcale nie było straszne... - powiedziałam do Lu... 
- Ok. Skoro jesteś taka mądra to sama wymyśl jakąś ciekawą i straszną według ciebie historię... - odpowiedziała mi oburzona.
- No dobra moja na pewno będzie lepsza i fajniejsza.

Rodzinka w składzie: mama, tata, i 5 dzieci zamieszkali w pewnym domu. Ludzie mówili, że w tym domu straszy. Oni się nie przejęli tym. W domu nie było nic prócz jedynego, pustego obrazu. Próbowali go zdjąć na różne sposoby - nie dało się. Wreszcie dali sobie spokój i zaczęli się rozpakowywać. Co kilka nocy z obrazu spływała krew. W tym samym czasie, ktoś z rodziny umierał. W ten sposób umarło już dwoje dzieci - Natala i Bartek. Oboje mieli po 13 lat. Gdy następnym razem obraz zaczął krwawić, Madzia szła do łazienki. Przechodziła koło obrazu. Obraz zwykle był czysty - nic nie było na nim namalowane. Tym razem na obrazie był krwawy napis: NIE OGLĄDAJ SIĘ ZA SIEBIE. Ale ciekawość zżarłą Madzię. Obejrzała się za siebie i...nic już więcej nie zobaczyła. Ktoś a raczej coś wbiło jej kuchenny nóż prosto w serce. Zwłoki Madzi przeniesiono do jej łóżka. Następnego dnia rodzice zaczęli wieżyć w klątwę przeklętego obrazu. Postanowili z pozostałą dwójką dzieci się wyprowadzić. Niestety dom stanął w płomieniach. Nic nie ocalało. Jedynie przeklęty obraz wisiał w powietrzu jakby wisiał na niewidzialnej ścianie. Z jego ram płynął strumień krwi. Na obrazie był tylko krzywy krwawy napis: ŻEGNAJCIE...

- Haha no i co ? Mówiłam, że będzie super ? 
- No i co mi się wcale nie podobało... 
- Dziewczyny ! Przestańcie się już kłócić !  - zakrzyknęła Viola. - Jesteśmy tutaj żeby się bawić a nie kłócić. Jutro pierwszy dzień w studiu, i co pójdziemy tam oddzielnie tylko przez ten dzisiejszy wieczór..... - usiadła na łóżku zasmucona.
- No ok. Masz rację nie może tak być... - odpowiedziała jej Lu.
Nagle poczułam wibrację mojego telefonu w kieszeni mojej piżamy. Wyjęłam z niej telefon, a na wyświetlaczu pojawił mi się Marco  +  jego zdjęcie. Więc szybko odebrałam.
- Hej. Co tam robisz pewnie się nudzisz sama w domu. Pomyślałem, że.... może przyjdziesz do mnie na film. Specjalnie go dzisiaj wypożyczyłem... - gdy usłyszałam ten jego przesłodki głos.... Nie mogłam się oprzeć... 
- Yyy.... N-no jasne... To ja będę za około 40 minut... 
- Ok .. Może po Ciebie przyjechać ?
- T-tak... 
- No to będę za około 20 minut.. Ok? No to pa !
- A-ale...- no niestety spóźniłam się z ta moją odpowiedzią.
Pomyślałam sobie:- No i świetnie teraz muszę biec do domu i jeszcze jakoś się wykręcić z tej " iprezki "...
Gdy otwierałam drzwi do pokoju dziewczyn. Dostałam poduszką w twarz...
- Hej dziewczyny, co się ..- nie mogłam bo znowu dostałam nią w twarz.
- Przepraszam ja już muszę iść ... Przepraszamm...
- Co dlaczego..?- reszty zdania Violi już nie dosłyszałam bo wybiegłam z pokoju i popędziłam na chodnik.


* Marco *


Kurde siedzę i siedzę w tym starym złomie a Franceski nadal nie widać. Yghh.... No nie mogę wejdę, zapukam... Może wtedy.... Nagle zza rogu wyleciała zdyszana Fran.
- Co się stało ? Gdzie byłaś ?
- Yyyy..... Byłam po popcorn.. 
- Co? Słońce dlaczego nie powiedziałaś, pojechalibyśmy razem...
- No wiem ale.. No wiesz tak jakoś wyszło..
- Ok, ok, rozumiem, to co ?? Jedziemy ?
- T-tak..
Podleciała szybko do Taxówki, i zatrzasnęła za sobą drzwi. Wsiadłem z drugiej strony, i spytałem się jej :
- To jaki ten popcorn kupiłaś.. ?
- No właśnie.. Yyy...Byłam w sklepie ale jednak go nie kupiłam bo... Nie mieli.. ?..
- Aha...
Reszta drogi szybko zleciała. Jechaliśmy a jednocześnie rozmawialiśmy, śmialismy się.. To były najpiękniejsze minuty w moim życiu. Nikt nam nie przeszkadzał, nikt nic nie mówił. Tylko my.
- Jesteśmy na miejscu ! - krzyknął mężczyzna zza kierownicy.
Podszedłem do jego okienka i wręczyłem mu pieniądze za jazdę.
Weszliśmy do domu. Powiesiłem jej kurtkę na wieszaku, przy drzwiach wyjściowych. Usiedliśmy na obszernej kanapie w salonie. Włączyłem film. Okazało się, że to nie te tanie romansidło tylko jakiś Horror..
- Oj.. Fran ... Mała zmiana planów.. Wiem, że mieliśmy oglądać ten twój ulubiony film.. No ale niestety trafił nam się horror..
- Gdy jesteś przy mnie niczego się nie boję.
Ooo... Nie wiedziałem, że ona aż tak mnie kocha.. O tak ! Zasyczałem sobie cicho...
- C-coś mówiłeś ?
- Nie nie ....
Włączyłem film. Nie zdążyło minąć 10 minut a Fran już wtula swoją głowę w moje ramię. Widać było, że bardzo się boi. Ale nic nie mówiła.
Po obejrzanym filmie zamówiłem Taxi dla brunetki. Pojechałem razem z nią. Gdy podjechaliśmy pod jej dom. Uścisnąłem ją mocno i chciałem odejść. Ale ona zbliżyła się do mnie, i złożyła na moich ustach słodki, miękki, cudowny , jedyny w swoim rodzaju pocałunek. Do taxówki leciałem niczym na skrzydłach..


* Violetta *


Następnego dnia.

Aaaaj.. ! Już dzisiaj pierwszy dzień w studiu !! Mam super nastrój nie pamiętam kiedy ostatni raz się tak czułam.. Ale ktoś może go popsuć.. Nie mogę się doczekać.. NO dobra.. Spokój, spokój .. Bo zaraz jeszcze ojciec się napatoczy...Po ok. jakiejś 1godzinie. Byłam już w studiu i przy wejściu czekałam na Fran. Bo zauważyłam, że Lu już jest, ale nie podchodziłam do niej bo gadała z jakimś chłopakiem.. Zabrzmiał dzwonek na lekcję. Kilka osób, razem ze mną weszło do sali śpiewu. Jakieś dwie dziewczyny, przygotowały jakąś piosenkę.
- Cześć. Jestem Camila. - powiedziała jedna z nich.
- A ja N-nati. - ta druga powiedziała to już troszkę nieśmiało..
- Ok. A więc zaśpiewamy " Ven y canta "

Enciende tu equipo
Sube el volumen
Para entender el mundo

Abre tu puerta
Grita en tu muro
Para encontrar el rumbo

Deja que pase
Llora si quieres
Quita el dolor profundo

Ríe por nada
Cuenta conmigo
Dejale a tu corazon
muestrar tu destino
Ven y canta
Dame tu mano

Cura tus heridas busca hoy
tu melodía vamos
Ven y canta sigue cantando
Piénsalo en color es hoy,
que tu sueño es mi canción

Wszyscy w sali wstali i zaczęli bić im brawa. No to ja też. W końcu nie chciałam być gorsza. Po lekcji śpiewu, była lekcja tańca. Chciałam się przygotować, więc przyszłam
wcześniej. I zobaczyłam tam.... cudownego chłopaka ! Miał ciemne włosy, brązowe oczy i piękny uśmiech i do tego grał śliczną melodię na gitarze... Ach.. Ale po chwili otrząsnęłam się. Bo przecież ja mam chłopaka ! Zrobiłam z siebie jakiegoś totalnego głupka..Ale po chwili powiedział do mnie:
- Hej, a co ty tu tak wcześnie robisz? - aa..i znowu ten jego piękny uśmiech.
- Aaa.. ! No bo ja chciałam się wcześniej przygotować no i, no i, no i....
- Dobra, dobra już spokojnie. Ja też lubię sę przygotować przed lekcją.. :D Może dasz mi swój numer telefonu. To kiedyś się może spotkamy?
- J-jasne... No to 660 600 000.
- Dzięki, na pewno się do Ciebie odezwę. Oj, ja już muszę lecieć bo moja grupa zaczyna zaraz zajęcia z Pablo. Narka !
- Paaa..
Na lekcji nie mogłam się opanować. Ciągle myślałam o brązowookim. Chociaż nawet nie wiedziałam jak on ma na imię.. Ygh.. No dobra już trudno, ale powiedział przecież, że się odezwie. No nie nie mogę o nim tak w kółko myśleć ja mam chłopaka ! I bardzo go kocham.. ! Chociaż.. Nie Viola już przestań !

~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~

Fiem, że krótki ten mój rozdział... 
No ale co.. 
I tak już go dłuuugo pisałam.
Przepraszam, że niektórych z waszych postów nie skomentowałam, ale po prostu nie mam na to a bardzo czasu. Nie gniewajcie się.. 
Czekam na dużo komentarzy !! Bo one na prawdę motywują.. 
Dziękuję wam za ponad 2100 wyświetleń i 15 obserwatorów.
Jeszcze raz bardzo wam dziękuję.. 

~ Amanda ♥

21 komentarzy:

  1. Cudny rozdział <3333
    Serio :) Fran się wkopała, ale jej się udało wybrnąć :D
    Zapraszam do mnie :)
    Kocham i czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadam = komentuję >.o
      Muchas gracias.. za komentarz :D

      ~ Amanda

      Usuń
  2. Genialny! A jak tylko zobaczyłam, że coś dodałaś to po prostu rzuciłam się na to jak tygrys xD. Dobra, może lepiej skomentuję rozdział:D.
    Dziewczyny opowiadają sobie straszne historie! Uuuu! Boję sięxD. No cóż, bardziej mnie przestraszyła ta pierwsza historia, bo tą drugą słyszałam.
    Marco i Fran*.* Najlepszy fragment:
    - To jaki ten popcorn kupiłaś.. ?
    - No właśnie.. Yyy...Byłam w sklepie ale jednak go nie kupiłam bo... Nie mieli...?
    Leżę i nie wstaję XD.
    Pierwszy dzień Violi w Studiu zapowiada się baardzo ciekawie:D.
    ****
    Rozdział jest naprawdę przeboski itd, itd. Kocham twoje opowiadania, bo masz taki lekki i fajny styl pisanie:]. Okej, ja już muszę kończyć.
    Życzę dużo weny na next'a :*.
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrysku ty mój xD
      Ja też kocham twoje opowiadania <3
      WOW !
      Jesteśmy takie podobne.. <3
      Dobra ogar... 'o'
      Muchas gracias za komentarz !

      ~ Amanda

      Usuń
  3. Cudowny rozdział!!!
    I te straszne historie *,*
    A się Fran wkopała ale udało się jej wybrnąć!
    Czekam na next<333333
    Całuję;******

    Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas, muchas, muchas gracias.. za komentarz.. :PP

      ~ Amanda

      Usuń
  4. Aww *.*
    Śliczniocha *.*
    Mogę się już rozpływać?
    Leonetta *o* Ludzie, brawo! (xd)
    No fiesz Vilu, León jest taki och i ach, że mrr *.* xd
    Zakochała się, ja to wiedzieć xd c:
    Choć Amanda mi chyba nie powiedzieć ;___;
    Zrymowałam, ach XD c:
    Dodałaś rozdział, gracias c:
    Maaarcesca *.*
    Jak nie kochać dzisiejszego rozdziału ? ;3
    '' Ale ona zbliżyła się do mnie, i złożyła na moich ustach słodki, miękki, cudowny , jedyny w swoim rodzaju pocałunek. Do taxówki leciałem niczym na skrzydłach.. '' - fruuwaj Marco, fruwaj XD
    '' Bo przecież ja mam chłopaka ! Zrobiłam z siebie jakiegoś totalnego głupka.. '' Głupiutka Violettka XD c:
    Proszę o capitulo następne xd c:
    Ciao, xx.
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capiluto mam nadzieję, że nie długo się pojawi..
      Choć z tym moim pisaniem to nie jest raczej tak kolorowo.. :PP
      Poetko ty moja ty xD
      Muchas gracias za komentarz !!!

      ~ Amanda <3

      Usuń
  5. Kochana , jak cię dawno nie bylo .
    stęskniłam się ;3
    Capitulo Perfecto ! :D
    Jestem twoim fanem, big fanem :*
    Szykuje się Leonetta, Fedemiłka :D
    Ahhh żyć, nie umierać :D
    A wszystko Twoja zasługa ;>
    Nie mogę się doczekać nexta ! ;)
    Twoja Nikoletta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. Landryneczko ja też się stęskniłam...
      I to ja powinnam być twoją fanką.. Ale oczywiście nią jestem !! <3
      Muchas gracias za komentarz !

      ~ Amanda <3

      Usuń
  6. Długo czekałam, ale było warto!
    Rozdział boskii ^^
    Kocham twoje rozdziały :**
    Czekam na next!

    Cheryl *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <33
      Na twój tez czekam.. <3

      ~ Amanda ♥

      Usuń
  7. Świetniasty cudziak <33333
    Ach, te moje neologizmy :P
    Totalnie genialnie piszesz, kochana :D
    Przeczytałam już wczoraj ale jakimś cudem nie skomentowałam o.O
    Przeprosiny for U ;****
    Czyżby Leonetka się szykowała? :D
    Czekam na nexcik ^^
    Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas, muchas gracias za kom...
      Nie ma po co przepraszać, rozumiem..
      Sama tak czasami mam xD

      ~ Amanda ♥

      Usuń
  8. Fran się wkopała :D
    Wymówka z popcornem była bardzo fajna.
    <333 Tutaj Francescę!
    Bardzo mi się podoba, Będzie Leonetta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym teraz tego zdradzać.. xD
      Ale za twój komentarz ogromnie Ci dziękuję..

      ~ Amanda

      Usuń
  9. Cudowny rozdział ^.^
    Podoba mi się straaasznie xd
    Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miśku ty mój !!!!!!!!!!! <333333333
    Wiesz jak ja cię kocham ?
    Jeśli nie to zaraz się dowiesz !!! :***********
    Ale najpierw wytłumacz mi dlaczego ty zawsze musisz pisać tak doskonale i perfekcyjnie ?
    Dlaczego masz takie świetne pomysły ?
    Dlaczego tak bosko piszesz ?
    Dlaczego ja to piszę ? xD
    No widzisz przez ciebie wpadam w kompleksy xD
    Dlaczego, dlaczego, dlaczego ?!
    Tylko to pytanie teraz krąży mi po głowie.
    Ty zawsze masz wszystko doskonale co jest fajne ! :D
    Rozdzialik rewelacyjny !!! <333
    Po prostu kłaniam się nisko !!! >.<
    Wydaje mi się, że komentarz jest bezsensowny, nudny i nie mam pojęcia czemu go piszę, ale jak już jest to trudno :*
    Na pewno zasnęłaś czytając go ! ^.^
    No nie dziwię się... :D
    Ale wiedź, że przy twoim opowiadaniu nie da się zasnąć a co dopiero nudzić !
    Co chwila jest coś nowego... :D
    Boże i po co ja to piszę ?
    Sama nie wiem ... xD
    Tylko zaśmiecam bloggera :/
    No cóż xD
    Dobra ja kończę :*
    Kosiam i życzę weny ! ?<333333
    Ps. Ja cb mocniej ♥

    Nutt :*

    ....
    Się nagadałam... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ?
      Ja bosko piszę ?
      Ja mam świetne pomysły ?
      Jeszcze raz...
      Co ?
      Nie zgadzam się !!
      To ty jesteś idealna..
      Piszesz piękne opowiadania..
      Kłaniam się niściutko <33
      Myszko ty moja ty.. ♥
      Tosiamm..

      ~ Twój Misioo.. *.*

      Usuń
  11. Ojej już mam odpowiedź, jest Cami i Leon i do tego moja kochana Naty.Vilu czyje coś do Leosia?! Fran i jej zmyślony popcorn xD
    Strasznie straszne historie haha pieresza była śmieszna XD
    Czekam na next Zoti

    OdpowiedzUsuń

Proszę pozostaw po sobie ślad ;33