środa, 5 lutego 2014

Smutna notka :c

Hej..
Taa.. Dawno mnie tu nie było.. :(( Z góry już przepraszam za nieskomentowanie postów niektórych ( pewnie wszystkich ) z was.. Ale jeśli możecie i chcecie to proszę przeczytajcie to.. *.* Boo....
Podjęłam dość trudną decyzję ponieważ planuję usunięcie bloga, a przynajmniej jego zawieszenie.. To również dla mnie bardzo ciężkie.. Wydaję mi się, że już nie umiem pisać tak jak wcześniej to robiłam. Nie mam pomysłów na nowe rozdziały. No i również do akcji wkracza szkoła. Jest mi smutno, tu na blogu no i to właśnie dlatego podjęłam tę decyzję.. Tak myślę... No i z podanej wcześniej szkoły... Ale też pewnie z lenistwa. Tak jak Martyna postaram się może.. pisać jakieś rozdziały na zapas.. Baardzo was kosiammm ale to mi nie wystarcza. Chcę też czuć się kochana.. <-- Spoko, wiem głupol ze mnie ale to prawda. I nie chcę tego ukrywać..
Dobra to już koniec moich żałosnych lamentów więc możesz odetchnąć.. xd
Przepraszam... Ale już nie daję radyy.. ;(

Wariatka, Dziwaczka ..xD
~ Amanda -.-

PS. Widzisz nawet taka krótka notka mi się nie klei... 

9 komentarzy:

  1. Boże, szkoda :(
    Ale ja cię rozumiem. Skoro uważasz, że nie dasz rady, to rozumiem.
    Ale i tam smutam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee!:C:C
    Smutam;c.
    Rozumiem, że możesz nie mieć czasu. Ja też mam go coraz mniej (jak pewnie wszyscyxd).
    Dlatego też szanuję twoją decyzję, choć nie łatwo mi napisać coś takiego:(.
    Mam tylko nadzieję, że to chwilowe zawieszenie i wrócisz do nas z nowymi, genialnymi rozdziałamic:.
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
  3. Co!? O czym ty tu do mnie mówisz!?
    Nie ja chyba śnię! 0.0
    Weźcie mnie uszczypnijcie :`(
    Jak to moja Amanda odchodzi?? ;cc
    Smutam ;cc
    Nie zostawiaj mnie - nas, proszęęęę
    Smutna Melka. ;C Bardzo smutna ;`( ;`(
    Wiem, rozumiem brak czasu, ale nie znikaj z innych blogów, bo wiesz tak będzie smutno ;cc
    Kocham <3 Nie zostawiaj nas!

    Mell ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, wielka szkoda ;C
    Rozumiem decyzję, ale i tak bardzo żałuję :c
    Tylko nie usuwaj, może jeszcze Ci się uda wrócić *·*
    Ja w to wierzę <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :c
    Doskonale cię rozumiem
    Żaden głupol z ciebie, bo z ciebie jest cudowna osóbka ;D
    Oczywiście każdy na tym blogu cię kocha (to 100% prawda)
    Tak samo jak Zuza (jest nad moim komentarzem, jak coś) wierzę w ciebie i twoje umiejętności *.*
    Będę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co?
    NIEEEE!!!!!
    Dlaczego? Dobra, napisałaś dlaczego, ale i tak... Dlaczego?
    Wszystkie wspaniałe bloggerki odchodzą... :(
    Może i czas na mnie?
    Nie odchodź!
    Masz tylu czytelników.
    Zrób sobie przerwę, ale nie opuszczaj nas!
    Smutam!
    Ally :((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie!
    Wielka szkoda ;(
    Ale rozumiem.
    Proszę, wróć niedługo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro, że zawieszasz ;(
    Ale nie kasuj ;)
    Niech inni za parę lat zobaczą tego bloga :>
    ~Xabianistka

    OdpowiedzUsuń
  9. SPAM
    http://cafe-paris-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę pozostaw po sobie ślad ;33