niedziela, 5 stycznia 2014

LBA :** 3 i 4

Od Naty Dominiguez <3

A o to pytanka :

1.Lubisz Diego ?  ( Ja go kocham i uwielbiam :D)

Odp. Tak lubię go.

2.Leonesca vs Marcesca ?

Odp. Chyba raczej Marceska :P

3.Lubisz Violette ?

Odp. Jako Violettę z serialu, to tak sobie. Ale jeżeli chodzi o Martinę to baardzo :D

4.Jaką książkę ostatnio czytałaś ?

Odp. Yyy...Nwm nie pamiętam, ale teraz czytam '' Szatan z siódmej klasy ''.

5.Lubisz sport ? Jak tak to jaki najbardziej ?

Odp. Tenis. Chociaż niegdy nie grałam.. I łyżwiarstwo.. :-)

7.Co sądzisz o moim blogu ?

Odp. Jest świetny. Przyjaźń Diego i Lu.. Kosiam <33
PS. Zauwazyłaś, że nie ma punktu 6 ?? :PP

8.Lubisz czekoladę ?

Odp. Co to za pytanko.. Ja ją uwielbiam.

9.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?

Odp. Tak jak już pisałam w poprzednim LBA. Poniekąd namówiła mnie do tego przyjaciółka. :D

10. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z serialem?

Odp. Hmm.. Też raczej to zasługa mojej przyjaciółki .. ;33 Sama chyba bym nie zaczęła oglądać a tym bardziej o tym pisać..

~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~

Od Vanill <33

A to pytania od niej :

1. Kogo z ,, Violetty" najbardziej lubisz? (podaj ile chcesz)

Odp. Lu, Federico, Leoś, Viola, Fran, Marco, i wiele innych :P..

2. Ulubiony aktor/aktorka?

Odp:
Aktor : Jorge Blanco , Ruggerro Pasquarelli
Aktorka : Tini Stoessel, Mechi Lambre

3. Ulubiona para z ,,Violetty" to?

Odp. Fedemiła i Leonetta

4. Ulubiona książka?

Odp: Raczej takiej nie mam ale.. Może być " Magiczne drzewo "..

5. Dlaczego założyłaś bloga?

Odp. No to jak już u Naty pisałam. :D

6. Masz rodzeństwo?

Odp. Tak młodszą o 2 lata, siostrę...

7. Ulubiony kolor?

Odp. Fiolet i wszystkie odcienie niebieskiego.. :PP

8. Twoje hobby to?

Odp. Pisanie na gg i komentowanie postów na blogu..

9. Znienawidzony przedmiot w szkole?

Odp. Historia. Martyna ♥ wie dlaczego.. :P

10. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?

Odp. Mam dwa pieski. ( Dixi i Tiko ) Jeden jest w domu :-) A i mam jeszcze rybkę..

~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~♥~~~~~~

Dziękuję jeszcze raz dziewczynom za nominację..
Bardzo się cieszę ....

A oto blogi które ja nominuję :

 http://amor-es-imprevisible.blogspot.com/
http://violetta-naxi-story.blogspot.com/
http://violettamojedrugieja.blogspot.com/
http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/
http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/
http://quiero-ser-tu-todo.blogspot.com/

Mam nadzieję, że szybko dodacie LBA :PP
I czekam na rozdziały !!!

Pytanka ode mnie :

1. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
2. Twoje ulubione jedzenie?
3. Naxi VS Caxi
4. Co sądzisz o LBA?
5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
6. Ulubiona fryzura?
7. Znak zodiaku.
8. Na czyj koncert chętnie byś poszła?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Leonetta VS Dieletta


Wasza ♥
~ Amanda

10 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i zapraszam do mnie na nowego OP xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana~! <333
    zasłużyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki XD :3
    Sorki, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału ;<
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało kochaniutka.
      Nawet nie wiesz jak się cieszę, że ten skomentowałaś.. :D
      ~ Amanda ♥

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi.
    Gratki!
    Ally :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę pozostaw po sobie ślad ;33